Informacja dla osób, które otrzymały dofinansowanie w 2020 i 2021 roku w konkursie na wymianę pieców i częściową termomodernizację.
Informacja dla osób, które otrzymały dofinansowanie w 2020 i 2021 roku w konkursie na wymianę pieców i częściową termomodernizację.
Przypominamy, że zgodnie z umową osoby, które otrzymały dofinansowanie w 2020 i 2021 roku w konkursie na wymianę pieców i częściową termomodernizację są zobowiązane w terminie do 30 stycznia 2022 r. złożyć oświadczenie o zachowaniu trwałości projektu.
Oświadczenie można złożyć osobiście w pok. 117 (Informacja) lub przesyłać na adres: Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim, ul. Gen. W. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie.
Szczegółowych informacji udziela Pani Kamila Marczewska-Cygan w Urzędzie Miejskim w Drawsku Pomorskim przy ul. Sikorskiego 41, pok. 303, tel. 94 34 46 828.
Zadania pn. „Poprawa jakości powietrza w gminie Drawsko Pomorskie – wymiana pieców” i „Poprawa jakości powietrza w gminie Drawsko Pomorskie – termomodernizacja” realizowane są z dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 - działanie 2.14 Poprawa jakości powietrza – Zachodniopomorski Program Antysmogowy i działanie 2.15 Termomodernizacja budynków jednorodzinnych - Zachodniopomorski Program Antysmogowy
Kamila Marczewska–Cygan, Samodzielne Stanowisko ds. Pozyskiwania Funduszy