ul. Polna – odcinek od skrzyżowania z ul. Obrońców Westerplatte (ciąg drogi powiatowej) do skrzyżowania z ul. Józefa Piłsudskiego (ciąg drogi krajowej nr20) Droga klasy D – droga gminna o ruch kategorii KR1. Szerokości jezdni 4,5 m (dwa pasy ruch 2x2,25=4,5m). Po prawej stronie chodnik na całej długości jezdni o zmiennej szerokości , po lewej stronie chodnik istniejący o szerokości 1,80m. Odwodnienie nawierzchni z wód opadowych i roztopowych wymuszone spadkami podłużnymi i poprzecznymi do czterech wpustów kanalizacji deszczowej. Zaprojektowano nawierzchnię bitumiczną dla obciążenia ruchem KR1 zgodnie z warunkami technicznymi. Warstwa ścieralna o grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷16, warstwa wiążąca o grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷20 na podbudowie grubości 20cm z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm i warstwie odsączającej z pospółki 0÷31,5 mm o grubości 15cm. Ograniczenie jezdni z krawężnika betonowego po stronie lewej wbudowanego częściowo jako wystający ze światłem +12cm i częściowo wtopionego ze światłem +5cm a po stronie prawej na całej długości wtopionego ze światłem +5cm. Krawężniki wbudowane na ławie betonowej z oporem.
ul. Polna – odcinek od skrzyżowania z ul. Józefa Piłsudskiego (ciąg drogi krajowej nr20) do skrzyżowania z ul. Ogrodową. Drogę klasy D – droga gminna o ruchu kategorii KR2. O szerokości jezdni 7,0m (dwa pasy ruch 2x3,50=7,0m – na odcinku tym będzie odbywał się ruch samochodów ciężarowych pięcioosiowych (TIR) związany z dostawą towarów do istniejącego sklepu „LIDL”. Szerokość jezdni jak i parametry skrzyżowania z ul. J. Piłsudskiego tj. promienie wyokrąglające krawędzie przecięcia się krawężników R=7m i R=6m zaprojektowano dla korytarza ruch samochodu ciężarowego pięcioosiowego (TIR). Odcinek brukowy pozostał niezmieniony gdyż jest to nawierzchnia podlegająca ochronie. Zachowano strefę ochronną szerokości 3m przed i za nawierzchnią brukową. Dalej szerokość jezdni jest zmienna. Ułożono nową nawierzchnię bitumiczną. Odwodnienie h nawierzchni z wód opadowych i roztopowych wymuszone spadkami podłużnymi i poprzecznymi do czterech wpustów kanalizacji deszczowej. Nawierzchnia bitumiczna dla obciążenia ruchem KR2.
ul. Ogrodowa – odcinek od skrzyżowania z ul. Polną do skrzyżowania z ul. Spokojną wraz z połączeniem dla ruch pieszego od skrzyżowania z ul. Polną do ul. Łąkowej. Droga klasy D – droga gminna o ruchu kategorii KR1. Szerokość jezdni 4,5m (dwa pasy ruchu 2x2,25=4,5m). Obustronny chodnik na całej długości jezdni o zmiennej szerokości wynikającej z istniejących warunków terenowych. Odwodnienie nawierzchni z wód opadowych i roztopowych wymuszone projektowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi do czterech wpustów kanalizacji deszczowej.
Nawierzchnia bitumiczna dla obciążenia ruchem KR1 zgodnie z warunkami technicznymi. Warstwa ścieralna o grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷16, warstwa wiążąca o grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷20 na podbudowie grubości 20cm z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm i warstwie odsączającej z pospółki 0÷31,5 mm o grubości 15cm. Ograniczenie jezdni wykonano z krawężnika betonowego po stronie lewej wbudowanego na całej długości odcinka jako wtopiony ze światłem +4 cm a po stronie prawej wbudowanego jako wystający ze światłem +12cm i wtopiony ze światłem + 4 cm na szerokości wjazdów bramowych.
ul. Spokojna – odcinek od skrzyżowania z ul. Józefa Piłsudskiego do skrzyżowania z ul. Ogrodową. Szerokość 6,3÷6,0m wyznaczona istniejącymi nowo wbudowanymi krawężnikami nie ulega zmianie. Chodniki obustronne o nowej nawierzchni z „polbruku”. Odwodnienie projektowanych nawierzchni z wód opadowych i roztopowych wymuszone projektowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi do siedmiu wpustów kanalizacji deszczowej. Jezdnia o nawierzchni bitumicznej. Warstwa ścieralna o grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷16, warstwa wiążąca o grubości 4cm z betonu asfaltowego 0÷20. Nowa podbudowa grubości 20cm z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm i warstwa odsączająca z pospółki 0÷31,5 mm o grubości 15 cm na szerokości wykopów związanych z realizacją kolektora deszczowego i przyłączy wpustów.
Zadanie zostało zrealizowane z dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych w wysokości 950.805,00 zł.